09 December 2012

DAKYAH MUSYRIK.... BAJU OH BAJU...

Lah Cik Meha kenapa pulak letak gambar baju nihhhh....
So tengok lah foto di atas.... Sedih sungguhkan...Sebenarnya baju tidur ni I beli murah jer RM 15 sepasang....I jarang beli baju yang mahal2 utk tidur.... ada jugalah sehelai dua yang sedikit mahal...

Masa beli tak belek pun....Ya lah tengok warna dah cantik  ...sesekali pakai warna terang ok juga, nampaklah garang dan seksi wa ha ha..Kebetulan beli 4 helai , dan baju yang lain pun ada so tak pakai pun baju tu sehinggalah selepas seminggu....
Wahhhh sob sob ... sedih lah juga bila tengok corak baju tu.Memang tak tergamak nak memakainya....Sangat nampak kan, seperti ada lambang salib....dan macam ada bentuk bangunan jer kat sebelah tuh...So simpan jer lah baju tu , tidak pun guna untuk kain kesat tangan or bungkus pinggan mangkuk .....

Ada satu ketika dulu pernah terdengar cerita sejadah yang ada corak2 seperti gambar cik si Khinzir....Tapi Imemang tak ambil kesah....tapi selepas kes baju ini, memang hati sangat gerammmmm....Istighfar ...semoga Allah ampunkan dosa ku kerana kecuaian memilih pakaian yang baik,,,

So moral of the story he he... Berhati-hatilah kerana N3 ini hanya sebahagian kecil sahaja, sebenarnya terlampau banyak dakyah2 yang tidak kita sedari yang akan merosakkan iman kita....Biarlah cerewet dan ambil masa dalam memilih...

1 comment:

  1. nak selamat, kita beli baju plain kaler jelah, kan..

    ReplyDelete