16 May 2011

16 MEI JUGA ULANGTAHUN PERKAHWINAN KU YANG KE 20






Doaku buatMu kekasih Ku Ya Allah memohon kerahmatanMu, agar berpanjangan jodohku selamanya.....InsyaAllah.

Ya Allah, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pd seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatan Ku untuk menyintai Mu....

Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati, izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak aku jatuh dalam jurang cinta nafsu....

Ya Rabbana, jika aku jatuh hati, jagalah hati Ku padanya agar aku tidak berpaling daripadaMu....

Ya Rabbal 'Izzatul jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahidMu di jalan Mu....

Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi indahnya bermunajat di sepanjang malam terakhirMu....

Ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manausia kepada Mu....

Ya Allah , sesungguhnya Kau lah Maha pengasih dan Penyayang.... Kau kurniakanlah sifat kasih sayang berpanjangan antara diriKu dan kekasih hati ini.........kasih sayang bersama anak-anak permata hati Ku dan kasih sayang sesama makhluk Mu....

1 comment:

  1. selamat hari guru makcik:-) muga2 makcik dpt menjadi cikgu yg terbaik buat anak didik cikgu,amin:-)

    ReplyDelete