07 December 2013

URMMM ......LOCKED IN MY HEART.

Pagi2 lagi kekanda darling dah hantar sms...


Ringkas sahaja smsnya tapi perrghh makan dalam...
" Salam. Semalam tinggal kenangan, hari ini peluangnya kita merebut ibadah kepada Allah, esok belum pasti dan hanya angan-angan. Maka rebut peluang hari ini...."

MasyaAllah... muhasabah diri...
" Terima Kasih Encik Suami yang ku kasihi dan dirahmati Allah... saya selalu lupa saya fikir cinta suami membuat saya gembira dan lengkap, rupanya Cinta Allah mengatasi segalanya... namun saya lemah, saya perlu Encik Suami yang mengingatkan dan mengasihi saya...tq darling , miss you so much..."

He he itulah sms balasan kepada sang suami....

1 comment:

  1. moga berbahagia hingga ke syurga...ingat ye, kalau aku n sidik lambat sampai, tolong cari, kan nak jadi jiran kau di sana...

    ReplyDelete